fredag 15 augusti 2008

Ett nytt kapitell....

Bara dryga timmar kvar nu. Endast ett kort ögonlbick kvar av det vi kallar tid står framför mig som ett abstrakt hinder. Snart ser jag min underbara vän Anna med sin enorma ryggsäck på tåget som ska ta oss till andra sidan jorden....snart....må himlen strö socker över de blå oceanerna och kryda det vi kallar tobak. Låt fodralen som vilar längs med Danmarks kuster fånga själen som pirrar långt ner i fötterna. Kommer de vidsträckta armarna låsa sig under naturens grönska? Ja, endast vattnets mystik kan svara på dessa gåtor som gömmer sig i de heta grytor som existerar endast i betraktarens famn....

Vill ni läsa mer? Ja då är det bara att maniskt följa min blogg! Bilder, historier och utdrag från mitt och mina vänners fantastiska äventyr kommer ni att kunna läsa om. Ska försöka uppdatera bloggen lite oftare men endast för att mina försälldrar annars blir orloiga och inte för det lilla nöje som finns i att blogga. Kommer ha fullt upp med att vara Cowboy eller njuta av värmen som finns i det förlovade landet men va tålmodiga, jag kommer att skriva....

Tills nästa gång, ha det fint!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det later som en underbar saga, ljuv musik! aven om jag trivs dar ajg ar, onskar jag att jag var emd er pa denna fantastiska fard! njut! XXX puss

Anonym sa...

Bögigt värre.

Anonym sa...

sluta skriv i gåtor. Det är ingen som bryr sig ändå. GAY