måndag 25 augusti 2008

One Night In Bangkok....

Lukten ligger som ett dasigt tacke over staden vars storlek fortfarande hapnar mig. Det enorma har fatt en ny definition nar man kommer till staden som luktar skit och vars eviga eko lyder "Ping Pong". Spanning lurar bakom varje horn, nagot nytt star alltid och lurar. Igar en babyelefant som ater jordnotter pa den vata asfallten, idag nagot nytt....

Forutom Bangkok har vi besokt en av hundratals vackra oar som tydligen ska finnas i landet. Koh Samet, en o som pa dagen ser ut som ett vykort och under kvallens morka timmar sakta forvandlas till en bana i Crash Bandicoot. Reaggebarer som i morkret sakta gungar till tonerna av Inner Circle och Bob marley starker kanslan av att vi befinner oss utanfor vart hemlands granser och den kanslan ar harlig...

Ha talamod ni dar hemma som nu foljer min blogg. Jag ar inte snabb pa att uppdatera min blogg men vi har redan under var forsta vecka upplevt mycket och jag lovar att jag kan dela med mig nagot som ni alla kan gladjas at...Tank Mantell sa lovar jag att avsloja mer senare....

1 kommentar:

Tanya sa...

aaaaaaah!!! så himla spännande!! kul!!!!! :):):)