torsdag 9 oktober 2008

Surfers Paradise....



Surfers Paradise...Pa bilden ser vi de tva sota pa resan sa vackert presentera platsen vi under den narmaste tiden i vart liv kommer att kalla "hem". En storstad ikladd den mest lyxiga kostym promenerar langsmed den 2 mil langa stranden vars sanddynor masseras av havets vackra rorelser. Pryd sedan staden med Franska Designernamn, bilar for miljoner, Yachter for annu mer och du har Surfers Paradise....

Trivs vi i denna stad? Behovde inte tanka lange innan jag sjalv utbrast i bade gladje och tarar av gladje! Aldrig har jag blivit sa positivt overraskad av att parkera en bil som den dag da vi tryckte pa bromspedalen i var Ford Econovan....

Jag vet att jag ar usel pa att uppdatera min blogg men jag finner tyvarr ingen inspiration just nu att uttrycka mig under dessa forhallande sa darfor hanvisar jag till min nyfunne och mycket gode van John's resedagbok. Ga in pa resedagbokn och sok pa 'Den-Onde' sa far ni en mer detaljerad beskrivning av nagot vi kallar "The World Tour"

Tills vidare. Ta hand om er och be en bon for att jag far tillbaka suget for att borja blogga aterigen...

/Romeo

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas att poeten i dig vaknar till liv igen, För du ska veta att det är roligt att läsa vad du skriver. Kram

Anonym sa...

ge oss dit nummer din fule fan:) vi ar i sydney nu men skicka ett inlagg pa facebook lr nat... TJO

Anonym sa...

Är det en kinesisk kopia av Magnus uggla som hägrar på högra kanten?
hehe keep it up Romeo

// Jonas

Romeo sa...

"Är det en kinesisk kopia av Magnus uggla som hägrar på högra kanten?"

HAHA!! Vem ar lustigkurren? =)Jonas fran gamla tider pa jobbet?

/Romeo

Anonym sa...

You bet ya! How´s it going mate?
Måste erkänna att jag är fett avis på din "lilla" tripp. Hur lång tid har du kvar? puss

Romeo sa...

Jaja, tankte vall att det maste varit du din lille fuling =) Vet inte, beror pa hur saker utvecklar sig men ja trivs bra har nere sa det kan nog droja ett tag innan ja atervander hem till kalla sverige. Stranderna o livet har ar ju toppen sa det finns ingen anledning att komma hem...gor du nu da? jobbar du? Funderar pa att komma hit? pussar

//Romeo