söndag 16 november 2008

3 manader....



3 manader har nu gatt sedan jag och mina vanner lamnade sveriges granser. 3 mander har gatt sedan jag sag "Munchen" pa Arlandas tv-skarmar. 3 MANADER har gatt sedan lukten av kebab spreds sig runt min narhet och fyllde min nasa med lust av att ata den....ja, ni fattar vinkeln....

Hur trivs jag nu efter 3 mander i landet dar allt ar mycket storre? Om jag svarar att min lycka ar proportionell till landets storlek sa hoppas jag att ni forstar hur bra jag trivs....Vi har antligen hittat en lagenhet som ar mer an underbar (bilder kommer sa smaningom, inte bara pa lagenheten utan aven pa allt annat jag tar kort pa nar jag later min kamera klicka hej-villt) och jag har inte kannt mig sa hemma utanfor Habo pa ett bra tag. Bilden jag laddat upp har visar vad vi har tillgang till runt kl 1900 om man vill ta en rofylld promenad da kvallen sakta smyger sig pa. Samma plats blir till den mest underbara strand jag skadat i mitt liv, fylld av massa sand och annat som hor stranden till. Att vi dessutom sakta men sakert vandrar mot sommaren gor att gladjen inom mig vaxer likt ett litet fro pa en vacker ang fylld av blommor....

Det kommer droja lange tills nasta inlagg sa las detta manga ganger och fa jag inga kommentarer sa kan det bli ett av de sista jag skriver....

Cheers

//Romeo

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att du har lust att skriva igen. Jag kikar nästan varje dag om det kommit ngt någonstans. Låter bra att du trivs hoppas de andra två också trivs. Ska bli kul att få se bilder på lägenheten. Ha det goot ska slafa nu.

Anonym sa...

Tjoosan Romeo!

Det är sjukt länge du varit borta nu, och ännu längre tills man ser dig igen ;)

Hoppas du har det helnajs down-under. Bomba på med bilder om du har möjlighet. Ha de gött, hälsa de andra!
/skate

Anonym sa...

tack för kommentaren :-) Han hälsar tillbaka! Hur har ni det? Verkar som om ni mår ganska bra.. :-D

Anonym sa...

Tjosan i stugan :D

gött att du har det så bra, man blir ju inte lite avundsjuk :D! mer bilder och lite mer up-to-date för fan! hälsa anna =) ha en fortsatt trevlig tid där borta, passa på att njuta!

calle