tisdag 2 september 2008

Down Under....

Hej kara lasare...Jag ber om ursakt for att jag ar seg med att uppdatera min blogg. Ursakt ber jag dock inte om for att jag kanner mig skuldbelagd eller for att jag skams. Nej, jag ber om ursakt for att mina foralldrar har uppfostrat mig val och for att det ar artigt. Jag ar glad att jag seg pa att uppdatera min blogg. Det betyder att jag inte hinner sitta vid en dator och skriva. Jag ar alldeles for upptagen med att gora massa annat kul som att tex titta pa sma elefanter och tatuera brostet...

Vad har egentligen hant pa var resa sahar langt da? Ja, en hel del. Vi har under tva veckor rest runt i Thailand och sett allt ifran tropiskt vatten till Wall:e. Jag har klippt haret och tatuerat in Stalmannens Logotype mitt pa brostet...Joho, det har jag visst.(Bildbevis kommer i nasta inlagg). Det ar en speciell kansla det dar...att ga in barbrostad i en affar och bli adresserad utav framlingar som "Mr Superman". Sa till min underbara van Anna's kara mor vill jag halsa foljande: Din dotter ar i trygga hander, hon ar under stalmannens bevakning.

Till min alskade mor, min kara far och sota syster vill jag saga foljande.
Jag alskar er. Hoppas livet behandlar er val darhemma. Saknar er...

Med dessa ord valjer jag att avsluta mitt bloggande for ikvall men hall ut! Nasta gang lovar jag att lagga upp ett lite roligare inlagg....

Cheers!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar dig med och saknar dig nu när du skriver sa. väder i frankrike ar piss men jag ska testa surfa imon^^ hoppas du har det bra saknar dig

Anonym sa...

Sluta skriv så bögigt! GAY GAY